top of page

Piriyasinee Chulasuwan

Consultant Profile

Introduction

TRAINER PROFILE แนะนำประวัติและผลงานของอาจารย์

พิริยาสินี จุฬาสุวรรณ (เจเจ)

  • Founder/ Trainer First  class service training academy

  • เทรนเนอร์และที่ปรึกษาบริษัทชั้นนำต่างๆในประเทศไทย และระดับโลก  

  • ที่ปรึกษาเรื่องงานบริการส่วนบุคคลให้กับทีมเขียนบทละครเรื่องใหม่ ของ อนันดา เอเวอริ่งแฮม 

ประวัติการทำงาน

  • อดีตหัวหน้าลูกเรือสายการบินเอมิเรสต์แอร์ไลน์ 

เป็นคนเอเชียเพียงคนเดียวในกลุ่มที่ได้รับการคัดเลือกเลื่อนตำแหน่งขึ้นมาเป็นหัวหน้าลูกเรือ และได้กล่าวspeechบนเวทีในฐานะตัวแทนหัวหน้าลูกเรือทุกคนต่อผู้บริหารระดับสูง 

  • ผลงานบริหารและบริการได้รับรางวัลNalm award จาก Sheihk Ahmad Al Maktoum, Chairman ของสายการบินเอมิเรสต์ แอร์ไลน์ 

  • ที่ปรึกษาอาวุโสด้านพัฒนาทรัพยากรมนุษย์ บริษัทSEAC 

  • ประสบการณ์เป็นผู้ช่วยส่วนตัว ,House manager, Private jet crew ของมหาเศรษฐีนานาชาติ 

การศึกษา

  • Certified British butler trainer จาก British butler academy,London,UK

  • Completion of culinary course for professional chef, Academia Riaci,Florence ,Italy

  • First class service, Safety,Security and Leadership management จาก Emirates Airline Aviation college 

  • คณะนิเทศศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย 

Past experiences with leading corporates

Logo-Pastwork.png

SCB

‘Service Excellence’ for SCB Customer Service Academy

rolled out for all branches across Thailand

Logo_SCB.svg.png

SWAROVSKI

Award-winning ‘Facet Project’ Sparkling Leadership

(Received ‘Manufacturing Excellence For Cross-business units

award’ from Marcus Swarovski)

swarovski-logo-9304AC2547-seeklogo.com.p

AP THAILAND

‘Design Thinking’

workshop

logopuumsoft.png

SAMSUNG THAILAND

Leadership Communication

Collaborative Communication

samsung_logo_PNG14.png
Global Press Interviews
sky-news-logo.png
download.png
BBC-World-Service-Logo_534x356.jpg
chef-Logo.jpg
With Mr. Paul Kenny
CEO of Minor Food Group in
'Team Cooking for Collaboration'
Workshop

DANIELI

Igniting Leadership Program

download.png

BIG C SUPERCENTER

Creative Thinking

2000px-Big_C_Logo.svg.png

‘ROAST’

restaurant

Customer Service and

Up-selling for restaurant staffs

roast.jpg

O&B

Meaningful Social Communication for Customer Assistant team

 

Leadership Essentials for Omni channel Customer Experience 

 

Strategic Alignment workshop

sXQ2Uzxg_400x400.jpg
bottom of page